Sidor

söndag 15 januari 2017

Vecka 2

Veckan började med vackert vinterväder och snöskottning för att komma till lusthuset. På tisdagen gjorde jag mitt sedvanliga veckobesök hos mamma. Mitt i veckan blev det mildare väder och storm för att sedan bli lite kallare till helgen då vi hade härligt väder.


Jag har under veckan städat och sorterat mina kurspapper i olika pärmar för att få bättre överblick. På bordet har jag tulpaner vilket ju passar bra när det i dag är tulpanens dag. Hela helgen har jag varit på kurs, både mathantverk och planering av mitt hantverksår. Det har varit intressanta föreläsningar som jag kommer att ha nytta av. Det har varit en intensiv vecka så jag har inte hunnit med så mycket handarbete annat än att virka klart en sjal och testa på flerfärgsstickning med lyfta maskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar