Sidor

söndag 17 februari 2013

Tur igen

Jag har igen haft turen att vinna på några utlottningar. Craft and chocolate har haft bloggkalas och jag vann choklad och ett stort nystan garn.


Jag har också vunnit en entrébiljett till Syfestivalen på Allt om Handarbetes Facebooksida, så i går var jag till mässan. Några nya inköp blev det igen, lite tyg och garn + tillbehör, några mönster, en bok m.m.


Den här mössan ska jag kroka med garnkitet som jag köpte. Det blir första gången jag provar på att kroka runt.


3 kommentarer:

  1. Trevligt att vinna! Och så ser det alltid så mysigt ut med handarbete på gång.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Det var ju trevligt för Dig att vinna inträdesbiljetten till Syfestivalen. Mer pengar kunde Du ju spendera på tyg och garn då.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Men skitt vilken tur du har.. Mössan ser ju krokad ut som med en krokvirknål,,blir det samma sak med dedär rundlarna..ha en bra vecka,.

    SvaraRadera