Sidor

onsdag 4 januari 2012

Väv på gång

Äntligen har jag kommit igång med att trä i löparväven. Jag har haft det påbörjat förut men inte fått det klart. Nu håller jag på att knyta fram väven. Det var länge sen jag vävde senast så det tar lite längre tid att fundera ut hur allt ska vara.


Kanske jag kommer igång med vävandet innan jullovet är slut. Jag varvar tiden vid vävstolen med att byta plats på saker. Vi har köpt lite nya möbler och då finns det en del saker som ska placeras om.
Det passar bra att göra en regnvädersdag som denna. Ännu är det inget vinterväder i sikte. I går skördade jag de sista eller var det årets första tomater i växthuset innan jag tömde krukorna inför vintern.

1 kommentar:

  1. Lycka till med väven. Önskar dej God Fortsättning på nya året.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera