Sidor

måndag 20 juni 2011

Broderade disktrasor

Nu är broderimaskinen igång igen efter ett långt uppehåll då jag har haft annat att göra. I dag har det blivit ett antal disktrasor broderade medan jag har passat på att stryka och rensa datorn. Det är bra att få ihop ett litet lager till höstens öppna gårdar redan nu.

En annan dag med solsken ska jag sätta mig ute och klippa trådarna. I dag kommer regnskurarna med jämna mellanrum just då jag hoppas på att det har slutat regna.
Vilken tur att jag hann så lite frön i går innan det började regna.

6 kommentarer:

  1. men så himla fina.. säljer du såna oxå...jag skulle vilja ha alla.. bara synd sen då den blir slu o man kastar den..

    SvaraRadera
  2. Jag brukar tvätta dem i 60 grader. Då håller de ganska länge. Jag säljer en del på marknader.

    SvaraRadera
  3. Härliga disktrasor!
    Fin idé!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Du vann två böcker hos mig!
    Ha en fin midsommar!
    kram

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Du kan skriva din adress som kommentar till mig. Jag publicerar den inte :)
    Ha en fin fortsättning på dagen!

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga disktrasor!! Hoppas du haft en fin Midsommar utan regn och blåst!

    SvaraRadera